سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره ادمین اینستاگرام حضوری

نظر

آموزش طراحی سایت با جنگو

اگر قصد دارید طراحی سایت کدنویسی را یاد بگیرید و به عنوان یک برنامه نویس مشغول بکار شوید زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان سمت سرور بسیار قدرتمند است که به کمک این زبان می توانید پروژ های متنوعی کار کنید؛ از جمله: طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / طراحی بلاکچین / و... چرا که پایتون فریم ورک ها و کتابخانه های متنوعی دارد که با آن می توانید تمام این پروژه ها را کار کنید

آموزش طراحی سایت با پایتون

آکادمی سام نوین ارائه دهنده دوره های متنوع می باشد که به صورت حضوری برگزاری می شود؛ و در پایان دوره مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آموزش طراحی سایت با پایتون مراجعه می کنید.

طراحی سایت با جنگو

اگر می خواهید شروع طراحی با جنگو را بزنید و سایت مدنظرتان را طراحی کنید ابتدا زبان پایتون را نصب کنید و بعد از آن فریم ورک جنگو را نصب کنید، که برای آموزش جنگو می توانید کلیک کنید. بعد از آن با دستور Django admin startproject اقدام به ساخت پروژه جدید کنید، اگر قصد دارید به صورت کامل و جامع آموزش طراحی سایت را ببینید و اقدام به طراحی سایت کنید می توانید در آموزشگاه سام نوین در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون شرکت کنید و به یک برنامه نویس خبره تبدیل شوید.